"הלקוח תמיד צודק" – סדנה בנושא יסודות השרות האיכותי
כללי
שרות הינו לעיתים המוצר עצמו כמו בארגוני שרות מובהקים ( למשל: פעילות נופש או הצגת תיאטרון בהשתתפות הקהל או תוכנת שרות גמישה ) אך שרות הוא לעיתים רק נלווה למוצר העיקרי ( למשל: בחנות נעליים ) או אגבי למוצר העיקרי ( למשל: בבית מרקחת ).
טעות נפוצה היא לחשוב ששרות איכותי הינו רק נימוס וכבוד וזמינות וזריזות, שהרי במקום בו השרות הינו המוצר בעצמו ואינו אחיד או סטנדרטי, יש חשיבות ליכולת להתאימו לצרכיהם וציפיותיהם של הלקוחות, ולעיתים זו התאמה של השרות לכל לקוח באופן אישי.
מטרות הסדנה
לימוד מאפייני השרות הייחודים לעסק.
הקניית מושגי חשיבה והתייחסות חדשים לשרות – לפי צרכיו וציפיותיו של כל לקוח.
מתכונת הסדנה
סדנה בת יום הכוללת לימוד ותרגול באמצעות משחקי תפקידים.
תוצאות אפשריות
♦ שיפור השרות ללקוח.
♦ תמיכה בגידול המכירות בעסק.