עסק משפחתי – רגשות כגשר לשלום / אלי כהן
רגשות עזים נתפסים בדרך כלל כמכשול להשגת הסדר או פתרון הגיוני במצבי משבר ומצוקה בעסקים ובכלל. האם זה יכול להיות להיפך מכך ? האם הרגשות יכולים להיות אלה שיובילו אל חוף המבטחים במצבים עדינים בחוג המשפחה ? אם כן, אלו רגשות ראויים לביטוי במצבים כאלה בעסק המשפחתי ובאיזו דרך ? עד כמה הם יכולים לסייע בגישור על מחלוקות בעסק המשפחתי ? אלו סוגי גישור מתאימים לזה ? מי המגשר שהייתם בוחרים לתפקיד במצב כזה ? במאמר המלא אפשר להתרשם איך "מעז יצא מתוק" ואיך מצב שנראה נואש על פניו הפך להזדמנות מופלאה.
למאמר המלא והתגובות לו אנא ראו הבלוג:
"עסקים משפחתיים I עסק משפחתי – אלי כהן" בדה מרקר בכתובת הבאה:
http://cafe.themarker.com/post/2759367/
אלי כהן הוא יועץ לניהול, מאמן עסקי ומגשר העוסק בליווי עסקים משפחתיים, מנהל חברת הדרכה יוצרת – פיתוח ארגוני בע"מ המציעה תכנית גישור ייחודית לעסקים משפחתיים.
כל הזכויות שמורות ©
המידע במאמרים הוא כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן יעוץ מקצועי או תחליף לייעוץ מקצועי.
נבקש לא לעשות כל שימוש במאמרים ללא קבלת רשותנו מראש ובכתב.